Sunday, September 13, 2009

together we unite

wah,,,,, thp kemalasan aku kali ne mmg hbt la..
coz da lm kot aku x update blog ku ini..
bknnye xde citer menarik tp........

sibok beb.. (ceh!!! alasan)
hehe...

sooo......
disbb da lm xupdate bnyk la citer kn...
tp....
maleh la nk citer... wahaha....

aku just nk citer g kitorg 1 kos ade g bkk pose kat lua...
kat nurul ikan bako...(aku tlg promote kn)

tada.......



hehe... meriah kot!!!
coz besa la bebdk kos aku amat fanatik ngn kamera..
pantang je ade yg tala kamera...
msg2 da ciap ngn gaya msg2...
huhu... da b'siap sedia mcm model g 2...
wekkk... np aku puji diorg lbh2 ne...

kalo x caya tgk ne....



kami ohhh

mereka ohh




aku ngn my buchuk yang lapo

huhu... ne lak gambo time nk berbuka...



see2... sdp xmknan ne...
yummmy...!!! aku mkn smpai kembung prt kot...
haha.. kantoi!!!


tgh mkn pown smpt amik gambo lgy 2....



pas b'buka 2 kitaorg g tgk wyg lak...
bkn men g kn...
pas 2 g lepak2 kat gurney n tros g sahur...
koi 5 pg bwu sampi umh..
pnt ohhh!!!
coz dr koi 2 ptg kua sampi koi 5pg...
mmg btl2 UNITE la...
haha..

P/s: hope korang semua enjoy n xkn lupa knangan manis ne..

daaa~~

No comments:

Post a Comment