Thursday, September 03, 2009




haluuu semua...
lama suda aku x b'cite kat blog ne...
bkn pe... kemalasan mengatasi segalanya..
hehe...

pe erk aku nk cite kali ne...
xde pape yg menarik pown yang berlaku...
huhu.. cuma ari rabu(2/9) ri2 aku kua berbuka ngn my buchuk...
besh ohhhh... coz da lm xkua berdua....
kitaorg g mkn kat pulau... mkn kerang bkr coz my buchuk suka sgt
ngan kerang bkr ne... bnyk ohh dia mkn..
patut la demok..!!!! =)

pas 2 kitaorg g jejalan kat queensbay... np ntah bl jln kat Qb kali ne kaki aku
sakit.. myb sbb da lm xjln2 kot.. ke penyakit tua... haha
tp.... my buchuk lak yg bersemangat.. pas 1 kdai.. kdai len plak dia msk..
bl ngadu sakit kaki de plak d katanya kita ne ngada2..
isssshhhh... ape lah pakwe aku ne kn...
tp cyunk punya psl sabo je la kalo x.....
den da angkat kaki balik da.. huhu

ponat den nk melayan... last2 just bli selipar je...
ngada la buchuk ne.. (sbnrnya det xde)


nak bli selipar ne pown susah bangat coz kaki buchuk ku beso bebenor..
aihhh jenuh mencari.. ne pown kecik ckittt...
layannnnn je...

pnt2 tmn dia.. aku dpt ne je...



huhu sj je wat ayt sedih... sbnrnya my buchuk nk blik kn beg tp
aku yg tanak... lalala~~

p/s: buchuk thanks... coz lyn bby ngn baek...

daa~~

No comments:

Post a Comment