Thursday, September 24, 2009

raya OH raya~~


salam semua... lm ohh xupdate blog ne...
maklumla sibuk b'raya la katakan... hehe
raya ke 5 ne bawu b'kesempatan nk
bercerita kat cni... lalala..(wat sedey boley..)

raya p'tama cam besa la msti kat umah tok aku yg p'jlnanye xsampi 10 minit 2...
smua sepupu aku de kat sana.. haha (ayt cam la bnyk sgt sepupu aku kn...)
da bis smbhyang rya n b'salam2... ade la bebudak dtg kutip det raya..
disuruhnye msk d'ktanya kenyang.. mohong la 2.. (sm cam aku time muda mudi dlu.. huhu nk det je..)
xpe2!! aku phm so bagi je la.. tnk msk sudah aku pown xpnt nk wat kan air.
wahahahaha(gelak jaat..)huhu pape pown raya taun best... coz bnyk b'jln2 g umah sedara mara..

da sampi tgh ari amai la plak sedara yg dtg... waduh ponat den.. nk m'lyn...
sekali dtg mau 1 grabak 2... hurmmm.. pape pown den b'jaya gak melayan diorg.. makasih ye sobab dtg.. lalala~~

hari raya ne phm2 la kaya ngn mkanan.. (yg 2 yg plg menyeronokkan..) huhu.. mkn3..
best ohh..hobi 2..
yang lgy sonok taun ne aku smbut besday pd raya ke 3...
ohh no... umo aku da makin meningkat.. so kn la matang ckit.. an??
an?? xley nk ngade2 sgt!!

ADIAH?? hurmm xde adiah but...
i got special besday card from my buchuk...
thanks yer buchuk.. syg awk sgt...




No comments:

Post a Comment