Monday, August 17, 2009

Aku dan kenangan~~

aku dan kenangan???? ya.. mmg bnyk kenangan aku n kekawan s'pnjg ujung minggu lps... fuhh...kalo nk citer sesatu ne.. mau lenguh tgn menaip.. so... aku ringkaskan lah ye...

ari: jumaat (14 ogos)
acara: futsal JMti

huuu.. mlm ne mmg sakan la kmi tngkp gambo.. mn xnye... kami 1 umh da sepakat pki bju wana pink.. so mlm 2 bkn men lgy kekwn aku mengeledah almari msg2... pakat dok cri bju wana pink.. yg xde 2.. pepaham la... kn pnjm ok.. coz 1 umh d'WAJIBkn memakai pink.. ehek2.. cam memaksa lak kn... xpe yg penting kami hepi...





kenanagan itu INDAH


ari: sabtu (15 ogos)
acara: bbQ

Aktiviti mlm sab2 lak.. huuu xabis2 kn.. mlm sb2 ari 2 kitaorg wat bbq.. bertmpt di taman idaman kat umah bdk laki...hehe kitaorg mkn aym ngn bihun je... sdp ooo.. tmbh2 bihun yg kitaorg msk rmai2 2.. hehe... coz da bhn tmbhan... ehek2... shuuisshh... rasia rumah...ditambah pulak ngn aym bersalut pasir yg bdk laki wat..haha pape pown kitaorg tetap enjoy mlm 2...




ari: ahad (16 ogos)
acara: kenduri kesyukuran

ari ahad ne plak kitaorg g knduri kat pdg serai... knduri encik zainol coz ank die dpt g bandong smbong medik.. so kmi b'amai2 pegi la menyerbu umah cik.. mula2 smpi 2 cam besa la.. mkn lu... bl da bis mkn 2... haaa... hormon ntok bergedik2 pown mula la memainkan peranan.. pe lgy.. on kamera!!! cheessseee... habis umah cik 2 jd studio kami.... sabo je la ngn bebudak ne... kn cik kn.. huhu...








No comments:

Post a Comment