Saturday, July 25, 2009

Sakit mata~~

http://emo.huhiho.com

hye3...

pgy ne mak aku dok bising2
dlm blik aku a.k.a blik adk aku gak..
adoooiii kaco je!!! hehehe
mak bising coz nk g klinik amik ubt
ntok sakit mata..
hee... tp bkn aku yang sakit mata..
cube teke sape yg sakit..


tadaaa.. jwapannye.. adk aku yg sorang 2 la..
cian die.. merah giler mata die..
ne kes b'jangkit kat asrama la ne..
ari2 die da citer.. dlm dorm die tinggl 4
org jer.. yg len smua blik sakit mata gak...
alih2... die plak yg sakit...
hurmmm.. nsb adk la kn.. heeee
da la... ari ne ade p'yampaian adiah...
die dpt tp xley nk p la..
adiah ape ntah die dpt...Bi t'tinggi asenye...
xpe la.. nk wat cam na kn...


sakit mata ne da la b'jangkit..
jgn jangkit kat aku da la...hehehe
ssh nty.. kalo t'tinggal kls...
mau lelah aku nk kejo balik ape yg t'tinggal 2...


daa~~~








No comments:

Post a Comment